Angielski Zielona Góra - OXFORD STREET - Centrum Edukacji Językowej

OXFORD STREET
   
 
 
Akademia nauki
 

OSTATNI DZIEŃ OTWARTYCH DRZWI

 

      23 września o 17.30

 

Grupa przedszkolna 3-4 latków "Mały Odkrywca"

Przekonasz się, jak duże korzyści przynosi rozpoczęcie zabaw z czytaniem we wczesnym dzieciństwie. Doświadczysz, ile radości niesie to ze sobą oraz jak duży wpływ ma na rozwój intelektualny i emocjonalny Twojego dziecka.

 Grupa przedszkolna 5-6 latków "Mały Odkrywca"

 Dowiesz się, jak dzięki odpowiednim zabawom dzieci mogą szybko nauczyć się czytania oraz jak kluczowe znaczenie ma to dla ich poczucia pewności siebie, kiedy już pójdą do szkoły.

I-II klasa "Mądre dziecko dobry początek"

Zobaczysz, jak podczas zajęć Twoje dziecko uczy się czytania i skutecznie podnosi jego biegłość, doskonale się przy tym bawiąc; a także, jak rozwija swoją zdolność koncentracji. Dowiesz się, jak wspólnie możemy zbudować w dziecku przekonanie "poradzę sobie".

III-IV klasa "Mądre dziecko"

Dowiesz się, co takiego sprawia, że dzieci na naszych zajęciach nie mogą się doczekać treningu czytania. Zobaczysz, jak grając w Gniew Smoka, można uczyć się tabliczki mnożenia, ortografii czy dat historycznych. Zobaczysz, jak przeżywanie emocjonujących przygód w grach fabularnych, może rozwijać wewnętrzne przekonanie "poradzę sobie" i uczyć się budować coraz lepsze relacje z rówieśnikami.

V-VI klasa " Uczeń z charakterem"

Dowiesz się, jak poprzez odpowiedni trening na naszych zajęciach sprawić, by Twoje dziecko samodzielnie i w krótszym czasie odrabiało lekcje, a także dostawało lepsze oceny w szkole. Pokażemy Ci, co robimy, by dzieci zaczęły wierzyć w siebie i co za tym idzie, pewniej czuły się na lekcjach oraz w grupie rówieśników.

"Gimnazjalista z klasą"

Zobaczysz jak, dzięki treningowi odpowiednich technik na naszych zajęciach gimnazjaliści wyrabiają nawyki samodzielnego, sprawnego uczenia się. Jak dzięki temu może wzrosnąć ich poczucie odpowiedzialności za ten obszar oraz jaki wpływ ma to na wyniki egzaminu gimnazjalnego. Dowiesz się również, jak poprzez specjalne dramy młodzież uczy się radzić sobie z własnymi emocjami.

 

Prosimy o telefoniczną lub e-mailową rezerwację miejsc!



MAŁY ODKRYWCA "Zaczarowany Zajączek" - Program dla dzieci 3-4 letnich

Program wykorzystuje niezwykły potencjał intelektualny dzieci, które są w wieku przedszkolnym. Podczas zabaw i doświadczeń dzieci uczą czytania swoje misie, przez co mimowolnie same nabywają tę umiejętność. Dzieci uczą się nie wiedząc o tym. Poprzez eksperymenty chemiczno-fizyczne i poznawanie zwykłych – ale niezwykłych zjawisk, z którymi stykamy się na co dzień, rozbudzają w sobie fascynację i chęć poznawania świata.

Program podzielony jest na 8 książeczek, które dziecko, poprzez zabawę, uczy się czytać. Każda książeczka porusza jakieś ciekawe zagadnienie, dotyczące otaczającego świata. Zanim dziecko dostanie książeczkę, zapoznaje się najpierw z wyrazami, z których zbudowana jest treść książeczki a później eksperymentuje z nimi.

W programie dla dzieci młodszych pojawia się postać tajemniczego „Zaczarowanego Zajączka”. Zajączek, pisząc listy do dzieci, inspiruje maluchy do przeprowadzania eksperymentów i badań. Niektóre z nich obrazują celowość codziennych, drobnych działań - obserwacja napięcia powierzchniowego wody, eksperyment z olejem i z wodą mydlaną, ukazuje maluchom zasady higieny osobistej i konieczność mycia rączek. Eksperyment ze śliną i chlebem pokazuje, że warto myć zęby po posiłku. Demonstracja przemiany energii elektrycznej i kinestetycznej w energię cieplną i uświadomienie dzieciom ciepła ich ciała, obrazuje konieczność ochrony tego ciepła i sensowność ubierania się. Podczas zajęć jest dużo ruchu. Dzieci utrwalają wyrazy, nosząc je zawieszone na szyi, skacząc po nich jak po kamieniach np. przechodząc przez rwący strumień, bawiąc się w ciepło/zimno czy w chowanego. Maluchy poznają literki, ale tylko w wyrazach, z którymi są związane emocjonalnie, np. pierwsza litera swojego imienia, imienia mamy i taty.

 

Program przewiduje 26 spotkań dla dzieci, raz w tygodniu 2 x po 30 min.

Program obejmuje 4 warsztaty dla rodziców (4 spotkania po 2 godz.).

 

MAŁY ODKRYWCA "Przygoda na bezludnej wyspie" - Program dla dzieci 5-6 letnich

Program „Przygoda na bezludnej wyspie” podzielony jest na 9 książeczek. Program ten, jest logicznie skonstruowaną grą przygodową. Dzieci stają się podróżnikami, którzy znaleźli się na bezludnej wyspie. Na wyspie znajdują klucz, który przenosi ich w czasie i przestrzeni.

Dzieci odbywają podróż, podczas której poznają różne kontynenty, kulturę żyjących tam ludzi i obyczaje. Dzieci mają możliwość w różny sposób wyrazić siebie i głębiej uświadomić sobie swoje własne "ja". Malują swój herb, będąc rycerzami, tworzą swój talizman w Afryce czy przybierają indiańskie imię, które najlepiej określa jakąś cechę ich charakteru. Również i tutaj jest dużo ruchu, zabaw literkami i wyrazami. Dzieci mają wprawki do pisania, np. piszą listy do rodziców, rozwijają spostrzegawczość, twórczość i kreatywność. Dzięki wiedzy, którą nabywają, podróżnicy pomagają tubylczej ludności, która w zamian wskazuje im drogę w dalszej podróży. Dlatego podczas zajęć wykonywanych jest dużo eksperymentów, które wyjaśniają różne zjawiska chemiczne i fizyczne, z którymi stykamy się na co dzień.

 

Program przewiduje 26 spotkań dla dzieci, raz w tygodniu 2 x po 45 min.

Program obejmuje 4 warsztaty dla rodziców (4 spotkania po 2 godz.).

 

Mały Odkrywca „Dobrzy, kosmiczni piraci”

Program ten jest podzielony na 12 książeczek, jest bardziej intensywny, niż pozostałe programy Małego Odkrywcy i jest przeznaczony dla dzieci, które już wcześniej uczęszczały na zajęcia w Akademii, oraz dla sześciolatków, które teraz idą do pierwszej klasy.

Podczas zajęć Dzieci empirycznie doświadczają treści książeczek, poprzez gry, zabawy i eksperymenty naukowe. Wprowadzając słownictwo np. do książeczki „KWIATY”, dzieci oglądają kwiat przez szkło powiększające, poznają, jak wygląda znamię i pylniki, i do czego służą. Rysują swoje modele kwiatów. Poprzez zabawę w pszczółki poznają proces zapylania (Dzieci same przygotowują nektar i pyłek) oraz poznają życie pszczół w ulu. Robią plaster miodu, dowiadują się o królowej, robotnicach i trutniach.

Podczas pracy nad książeczką „WODA” Dzieci wraz z trenerem odparowują wodę i skraplają ją na lusterku. W ten sposób Dzieci dowiadują się dlaczego pada deszcz. Wkładając białe kwiatki i seler naciowy do wody zabarwionej na niebiesko, Dzieci odkrywają sposób, w jaki rośliny pobierają wodę z ziemi.

Pracując nad książeczką „NASIONKA”, Dzieci dowiadują się o różnych nasionkach i o tym, w jaki sposób uczestniczą one w naszym życiu. Dzieci mielą ziarna, samodzielnie robią mąkę białą i razową. Sieją również rzeżuchę oraz fasolkę i obserwują proces ich wzrostu. Dzięki takiej formie zajęć Dzieci rozwijają ciekawość świata, poznają jego wielorakość, złożoność i bogactwo. Takie przygotowanie sprawia, że książeczka przywołuje miłe skojarzenia i buduje postawę „LUBIĘ CZYTAĆ”, dzięki której Dziecko łatwiej i szybciej opanowuje sztukę czytania i przeżywa mniej stresu w szkole.

 

Program przewiduje 26 spotkań dla dzieci, raz w tygodniu 2 x po 45 min.

Program obejmuje 4 warsztaty dla rodziców (4 spotkania po 2 godz.).


MĄDRE DZIECKO "Przygoda na planecie Tina" - Program dla dzieci z klas 1 i 2

Jest to program specjalnie skonstruowany dla dzieci, które stawiają swoje pierwsze kroki w szkole i na ścieżce czytania.

Program kładzie nacisk na umiejętności szkolne. Dzieci uczą się posługiwać narzędziami za zakresu Map Myśli, technik pamięciowych i szybkiego czytania. Dzieci odkrywają własny potencjał i zdolności dzięki temu budują wewnętrzne przekonanie „dam radę w każdej sytuacji”.

Osnowę programu tworzą tematy prezentujące dzieciom wiedzę o otaczającym świecie. Dzięki eksperymentom i doświadczeniom w dziecku budzi się pasja poznawania i fascynacji światem, zadawania pytań, a co za tym idzie - samodzielnego uczenia się. Na każdych zajęciach dziecko może zobaczyć lub samodzielnie poeksperymentować na kilka niekiedy sposobów z określonym zjawiskiem przyrodniczym. Ma okazję zbudować silnik elektryczny, stopić cynę, (aby dowiedzieć się, jak dawniej robiono miecze i co to jest punkt topnienia), zaobserwować parowanie wody i osadzanie się kryształów soli. Dzieci produkują dwutlenek węgla, robią z niego gaśnicę i obserwują go w swoim oddechu. Dowiadują się również, że to właśnie dzięki dwutlenkowi węgla rośnie ciasto (pieczemy wtedy pyszne bułeczki). Wulkan wyrzucający lawę i zmieniające kolor w „magiczny” sposób płyny ukazują dziecku reakcje chemiczne kwasów i zasad. Fizyka i chemia stają się dla dziecka dzięki takim zajęciom bliskie. Dziecko buduje w sobie przekonanie, że otaczający świat jest ciekawy, a poznawanie go jest fascynującą grą. Ponieważ dziecko uczy się całym ciałem, ma okazję zaangażować i włączyć wszystkie swoje zmysły ? pokazuje pantomimy, rysuje i lepi z plasteliny. Dziecko poradzi sobie w szkole i życiu, jeśli będzie posiadało wewnętrzne przekonanie, dam sobie radę, mam wystarczająco dużo zasobów, talentów, żeby sobie zawsze poradzić. Dzieci słuchają krótkich bajek terapeutycznych, które wprowadzają je do rysowania i uświadamiania sobie swoich mocnych stron, zalet.

Cały program ubrany jest w fabułę, która uatrakcyjnia zajęcia, daje możliwość motywowania dzieci do treningowego wysiłku. Na Ziemi ląduje statek kosmiczny, który ma awarię. Tinianie, istoty bardzo podobne do ziemskich dzieci  nawiązują kontakt z grupą ziemian (tymi ziemianami są dzieci uczestniczące w kursie). Dzieci wcielają się w różne role, poznają zwyczaje Tinian, pomagają tinianom poznać zjawiska, które mają miejsce na planecie Ziemia. Dzieci uczestniczą w naprawie statku i poznają przy tym zasady mechaniki klasycznej, aerodynamiki i chemii. Dzieci wykonują różne ciekawe eksperymenty naukowe, poznają techniki pamięciowe, doskonale się przy tym bawiąc. Listy od Tinian angażują dzieci do różnego rodzaju gier i zabaw rozwijających intelekt, koncentrację i osobowość dziecka.

 

Program przewiduje 26 spotkań dla dzieci, raz w tygodniu 2 x po 60 min.

Program obejmuje 4 warsztaty dla rodziców (4 spotkania po 2 godz.)


   
 

MĄDRE DZIECKO "Galaktyczna Przygoda" - Program dla dzieci z klas 3 i 4

Ten program kładzie większy nacisk na rozwijanie umiejętności szkolnych. Dzieci zaczynają czynić wprawki do posługiwania się umysłowymi narzędziami, które pomagają w opanowaniu szkolnego materiału. W zakres kursu wchodzą mapy myśli, techniki pamięciowe i szybkie czytanie.

Również i ten program stwarza warunki, aby dziecko doświadczało złożoności świata: każde spotkanie to eksperyment, doświadczenie, obserwacja. Dzieci wykonują perłę boraksową, krystalizują chemiczny mróz na szybie w środku lata, tworzą podwodne zasieki, wykorzystując kryształy i wiedzę na temat ciśnienia osmotycznego i wiele innych... Dzieci reżyserują i nakręcają własny film.

W zajęcia wpleciona jest gimnastyka równoważąca ciało i umysł, tzw. kinezjologię, która również ma działanie harmonizujące półkule obie mózgu. Rysowanie, obrazy, kolor i ruch mogą pomóc w uczeniu się, stąd dziecko uczy się ortografii np. skacząc po słowach, robiąc wygibasy z ciała, pantomimy czy kodując słowo problemowe w rebus. Rozwój społeczny dziecka wspomaga blok zabaw integracyjnych, podnoszących umiejętności komunikacyjne. Również tutaj pracujemy nad dotarciem do zasobów dziecka, czyli nad budowaniem jego wewnętrznego przekonania „dam sobie radę”. Realizujemy to poprzez warsztaty, ćwiczenia i zabawy.

Cały program ubrany jest w fabułę, która uatrakcyjnia zajęcia, daje możliwość motywowania dzieci do treningowego wysiłku. Kurs pozwala dzieciom wcielić się w rolę Galaktycznych Strażników Pokoju. Dzieci opanowują techniki radzenia sobie z własnymi emocjami, wykonują ćwiczenia karate i rozwijają swoje wewnętrzne zasoby. Oczywiście koncentracja, cierpliwość, dobra pamięć, sprawność czytania i myślenia są cechami każdego Rycerza Jedi, dlatego dzieci przez cały kurs intensywnie ćwiczą te umiejętności. W program wplecione są zakodowane wskazówki, które prowadzą dzieci do ukrytego skarbu, oraz eksperymenty naukowe.

 

Program przewiduje 26 spotkań dla dzieci, raz w tygodniu 2 x po 60 min.
Program obejmuje 4 warsztaty dla rodziców (4 spotkania po 2 godz.)

 

 

UCZEŃ Z CHARAKTEREM "Młodzi naukowcy na tropie" - Program dla dzieci z klas 5 i 6

 

Dzieci te uważają, że są już w przeddzień wejścia w dorosłość, dlatego wymagają specjalnego, poważnego traktowania siebie, swoich emocji i przeżyć. Program dla nich jest zaawansowanym treningiem szybkiego czytania i technik pamięciowych, ale również treningiem umiejętności społecznych.

Podczas zajęć dzieci uczą się zapamiętywać technikami pamięciowymi materiały, które później będą przerabiać w szkole. Oprócz treningów podnoszących sprawność czytania, myślenia i zapamiętywania, uczestnicy zajęć przeprowadzają szereg ciekawych eksperymentów naukowych, m.in. wyodrębnianie DNA z cebuli, srebrzenie szkła, produkują płyny zmieniające kolor, czy wywołują burzę w próbówce, przygotowują samodzielnie swoje próbki, które na zajęciach obserwują pod mikroskopem. Dzieci przeprowadzają eksperymenty naukowe nie tylko z dziedzin przyrodniczych, ale również eksperymenty filozoficzne i psychologiczne. Podczas tego programu, przypowieści z mądrością i metafory, przeplatają się z fizyką, kosmologią i genetyką. Poprzez warsztaty gry i zabawy dzieci poznają prawa rządzące naszymi emocjami i uczuciami. Poznają procedury pracy z emocjami, uczą się asertywnych zachowań. Odkrywają pozytywny obraz siebie, posługując się technikami mającymi swoje korzenie w coachingu i mentoringu.

Cały program ubrany jest w fabułę, która uatrakcyjnia zajęcia, daje możliwość motywowania dzieci do treningowego wysiłku. Dzieci wcielają się w postacie młodych naukowców, którzy wpadają na trop kryminalnej zagadki...

Program przewiduje 26 spotkań dla dzieci, raz w tygodniu 2 x po 60 min.
Program obejmuje 4 warsztaty dla rodziców (4 spotkania po 2 godz.)



GIMNAZJALISTA Z KLASĄ - Program dla młodzieży gimnazjalnej

 

Gimnazjaliści… bystrzy, inteligentni, często zaskakujący swoimi opiniami. Stoją wobec ogromnych wyzwań, jakie stawia przed nimi współczesny świat, rówieśnicy, szkoła. Zainteresowani wszystkim tym, co powoduje, że są skuteczni w szkole. I maksymalnie zainteresowani psychologią. Z wielką chęcią realizują wszelkiego rodzaju warsztaty, które pomagają im budować wizerunek siebie, poznawać własne emocje i uczucia.

 

Program pozwala nabyć umiejętności sprawnego pozyskiwania informacji, takich jak szybkie czytanie, techniki pamięciowe, twórcze myślenie, koncentracja. Podczas kursu gimnazjaliści przechodzą profesjonalne szkolenie z autoprezentacji i mają występy przed kamerą, poznają somatoterapeutyczne procedury z lękiem i złością.


Kurs jest dopasowany do potrzeb i problemów gimnazjalistów. Zajęcia są prowadzone w formie warsztatów, praktycznych ćwiczeń, gier i zabaw. Dzięki wszechstronnemu programowi młodzież rozwija cały swój potencjał, uczy się brania odpowiedzialności za siebie. Podczas kursu gimnazjaliści przechodzą profesjonalne szkolenia z autoprezentacji i mają występy przed kamerą. Poznają somatoterapeutyczne procedury radzenia sobie ze stresem, lękiem i złością. Przechodzą trening asertywności oraz trening docierania do zasobów oparty na coachingu. Poznają podstawy osobistego rozwoju. Rozwijają wyobraźnię i trenują pamięć. Przechodzą trening szybkiego czytania. Uczestnictwo w kursie buduje w uczestnikach postawę „poradzę sobie” i rozwija przekonanie, że uczenie się jest radosnym procesem odkrywania siebie, świata i innych ludzi. Kurs wyposaża w konkretne narzędzia, techniki i wiedzę. Doskonale przygotowuje do egzaminów i nauki w szkole średniej.

 

Program kursu:

Opanowanie narzędzi efektywnego uczenia się:
- podniesienie sprawności i jakości czytania
- teoria pamięci i techniki pamięciowe
- strategie uczenia się
- mapy myśli
- rola przerw w nauce
- Indywidualne Wzorce Myślenia
- trening twórczego myślenia
- mentalny trening aktywizacyjny
- Ciało w procesie uczenia się, żonglowanie
- Artterapia

2. Opanowanie technik relaksu i koncentracji
- techniki relaksu, trening relaksacyjny
- koncentracja przed uczeniem się
- inne techniki radzenia sobie ze stresem

3. Uzyskanie większej samoświadomości
- świadomość wrażenia jakie wywieram na innych
- praca nad dawaniem informacji zwrotnych
- świadomośc własnych emocji
- sposoby reakcji na krytykę
- refleksja nad własnymi planami, marzeniami
- zarządzanie czasem
- cykle życia

4. Praca nad budowaniem pewności siebie
- sztuka asertywnego zachowania
- uświadamianie sobie swoich mocnych stron
- umiejętności społeczne, które wpływają na osiąganie sukcesu w życiu
- świadomość potencjału intelektualnego poprzez uczenie się bez wysiłku za pomocą opanowanych narzędzi
- zadania nakierowane na osiąganie poczucia wpływu na swoje życie

5. Sztuka zdawania egzaminów
- jak kreować własny wizerunek
- komunikacja werbalna i niewerbalna
- zajęcia z kamerą

 Materiały:
Kursant otrzymuje podręcznik sukcesywnie, w trakcie trwania kursu.

Program przewiduje 26 spotkań dla dzieci, raz w tygodniu 2 x po 60 min.
Program obejmuje 4 warsztaty dla rodziców (4 spotkania po 2 godz.)

 



KWANTOWY UMYSŁ - Kurs szybkiego czytania i technik rozwoju intelektu dla licealistów, studentów i dorosłych

Cel, który realizujemy to opanowanie szybkiego czytania oraz wykształcenie umiejętności zaangażowania i wykorzystania własnych intelektualnych możliwości do szybkiego i bardziej racjonalnego uczenia się. Efektem treningu jest zintegrowany system uczenia się.
Nie będzie już krajów „biednych”. Będą tylko zacofane i niedouczone. To samo będzie dotyczyło poszczególnych firm i wszelkiego rodzaju organizacji. To samo będzie też prawdziwe w odniesieniu do każdego człowieka z osobna.

F. Drucker

Kurs szybkiego czytania to niekonwencjonalny program edukacyjny zwiększający potencjał umysłowy i intelektualny człowieka.
W naszym kursie szybkie czytanie osadzone jest w dużo szerszym kontekście. Celem kursu jest nie tylko opanowanie przez uczestników programu szybkiego czytania ale również umiejętność zaangażowania i wykorzystania swoich intelektualnych możliwości w celu szybszego i bardziej racjonalnego uczenia się.

Program oparty jest na najnowszych zdobyczach psychologii uczenia się. Liczy się w nim nie tylko umysł i intelekt, ale również ciało i emocje. Nie tylko odtwarzanie i zdolność do analizy i syntezy ale również twórczość i kreatywność. Ten model nauki niesie radość i zadowolenie. W niedługim czasie zastąpi obecny, niewydolny już na dziś system „mechanicznego przetwarzania informacji”.

Na umiejętność szybkiego czytania składa się wiele aspektów pracy naszego umysłu, między innymi dobra koncentracja, pamięć, umiejętność szybkiej analizy i syntezy informacji, zdolność do przyswajania dużej ilości wiedzy w krótkim czasie. Wszystkie te cechy są intensywnie trenowane i rozwijane w czasie kursu, dlatego też szybkie czytanie znajduje się na drugim miejscu na liście najbardziej pożądanych przez pracodawców umiejętności pracowników.

Celem naszym jest nie tylko opanowanie przez kursanta szybkiego czytania, ale również umiejętność zaangażowania i wykorzystania swoich intelektualnych możliwości do szybszego i bardziej racjonalnego uczenia się. Efektem treningu jest opanowanie przez uczestników kursu szeregu nawyków, które składają się na naturalny, zintegrowany system uczenia się.
Proponowany trening bazuje na naturalnym rozwoju drzemiących w każdym człowieku możliwości umysłowych.

 

CELE REALIZOWANE PODCZAS KURSU SZYBKIEGO CZYTANIA:

Cel nadrzędny kursu:
Uczeń/student dobrze radzi sobie w szkole/uczelni, czyli:
- ma dobre wyniki (oceny)
- uczy się/studiuje bez lęku
Osoba pracująca dobrze radzi sobie w świecie informacji, czyli:
- sprawnie pracuje z tekstem (dokumenty, ustawy, gazety) i przyswaja nową wiedzę
- uczy się bez lęku

Cele szczegółowe kursu i sposoby ich realizacji:

1. Wtrenowanie umiejętności zintegrowanego uczenia się:

a. osiąganie optymalnego stanu do uczenia się
- techniki łagodzenia stresu i radzenia sobie ze stresem
- techniki koncentracji
- rozgrzewka ciała
- jogging umysłu – rozgrzewka mentalna podnosząca kreatywność i zdolności umysłowe
- wprowadzenie się w dobry nastrój

b. czytanie zintegrowane
- przedwstęp
- czytanie fotograficzne
- szybkie czytanie - przyspieszenie tempa czytania min. 3 razy
(zachowując komfort czytania)
- przywracanie punktu orientacji

c. graficzna obróbka przeczytanych informacji
- piktogramy
- mapy myśli

d. strategie uczenia się
- krzywe zapamiętywania
- ciało w procesie uczenia się (w świetle wzorców)

e. trening pamięci i technik pamięciowych
- metoda mnicha
- łańcuchowa metoda zapamiętywania
- zakładki osobiste
- metoda słów zastępczych
- główny system pamięciowy

2. Opanowanie wiedzy dotyczącej psychologii uczenia się:
a. rola relaksu

b. przyswajanie informacji przez mózg (łącznie z obszarami nieświadomymi)
c. dezorientacja i zagubienie występujące podczas uczenia się
d. teoria pamięci
e. wzorce myślenia
f. konstruowanie obrazów
g. zasady neurolingwistycznego programowania
h. przyspieszona nauka
i. strategie porażki
j. muzyka barokowa

3. Nabycie świadomości siebie i swojego stylu uczenia się (testy psychologiczne):
a. test na półkulowość
b. test określający wzorzec myślenia

4. Opanowanie podstaw autoprezentacji:
a. komunikacja werbalna i niewerbalna
b. przygotowanie wystąpienia
c. trening autoprezentacji przed grupą (zajęcia z kamerą )                             
d. pozbywanie się stresu przed wystąpieniami

5. Świadomość własnych zasobów (osobistej niepowtarzalności)
a. czytanie metaforycznych opowiadań i bajek
b. eksperymenty filozoficzne
c. procesy psychologiczne
- uzupełnianie zasobów wg Diltsa
- zgodność neurologiczna wg Diltsa
- wychodzenia z roli ofiary podczas egzaminów i sprawdzianów

Rozkład zajęć
Kurs obejmuje 12 spotkań (1 raz w tygodniu) po 3 godziny zegarowe i trwa trzy miesiące.



Informacje o terminach prezentacji uzyskasz w sekretariacie szkoły

al. Wojska Polskiego 6

tel. kom. 606 643 572

szkola@oxs.pl

© 2024. Wszystkie prawa zastrzeżone. powered by cti.eu - hosting, poczta, domeny, webdesign